30 Мар 2021 23:07 Administrator писав(ла): Гарна швидкість при такому вітрі. І дуже швидко міняєте галс. У мене з цим складно.
Ви, доречі, розраховували центри вітрильності та спротиву?
Дуже складно тут розраховувати щось, Більше схоже на те що "вгадав"
Насправді, при старому вітрильному споряджені, було достатньо відчутно бажання привестися, особливо якщо не сам ідеш, і човен завантажений рівномірно.
У Вас спорядження типу кет, він гарантовано хоче увалитись під вітер в будьякій ситуації. тому треба слідкувати за вітрилом, і частіше знівітрювати коли хочеш привестися (імхо).
В мене простіше, бо генуя, в силу того, що вона попереду, бажає увалити корабель під вітер, а грот - в силу того що позаду, навпаки, хоче його поставити в левентік.
І тому балансуючи ці вітрила(натягом шкотів в першу чергу) ми легко можемо встановити баланс і врівноважити руля.
Більше того. Я передбачив можливість регулювання нахилу щогли ВПЕРЕД за допомогою регулювання нахилу бушпріта.
Це може трохи змістити ЦП вперед, якщо буде така необхідність, але я її поки не намацав.
Я гадав що доведеться балансувати геную бізанню, але як сьогодні з'ясувалось - дарма хвилювався. Бізань зайва.
Тепер треба ще допрацьовувати керування, тут в мене поки що трабли з купою зайвих мотузок, особливо коли доходить до команди "Волю генакеру! " От там галсувати складно. аде, що порадувало, галфвінд генакер тягне дуже пристойно.
Підсумовуючі - на перегони ще не готовий, тре попрацювати) !
ррр. сам себе заплутав. з приводу нахилу щогли.
звісно, вона нахилена НАЗАД. що складно не помітити по фото, але бушпрітом можна регулювати цей нахил, і зробити трохи вертикальнішою. от що мав на увазі. А . Ну і ще. я тільки зараз звернув увагу що обидва повороти , які ми бачимо на відео - повороти фордевінд. Але якщо є вітер то і оверштаг не велика проблема, єдине - переносити шкот генуї навколо вант і щогли. Ну, це невідємна особливість генуї. Меньший стаксель був би простіше. Але ж гігантоманія! 2 відвідувача подякували Heinz_Adler за цей допис
Виходили сьогодні. вітер знову не такий як хотілося б напрямок мінявся як хотів, і часто довелось чекати, коли хоч якось подуло, але були пара приємних моментів.
на одному з поривів розігнались, судячи з треккеру до 7 км/г.
трекер якось по дивному пише. можливо якось не налаштував. ще пограюсь
спочатку йшли бейдвіндом, назад вітру майже не було, розвернули генакер і якось доплентались назад ))
2 Мая 2021 13:45 Heinz_Adler писав(ла): Нарешті красиво познімати спромоглися)
тут і конструкція розкривається, і оверштаг видно по людськи...
одна біда - вітер знову був дуже слабкий і непевний.
Музику підібрали гарну! Команда, бачу, постійно сбільшується.
Тільки чому у вас корма задрана? Для максимальної швидкості екіпаж треба розподіляти так, щоб днище було максимально горизонтально.
2 Мая 2021 21:46 Administrator писав(ла): Музику підібрали гарну! Команда, бачу, постійно сбільшується.
Тільки чому у вас корма задрана? Для максимальної швидкості екіпаж треба розподіляти так, щоб днище було максимально горизонтально.
На кормі залишилось якраз місце для того дядька, що знімав, а там 110кг точно є)) так що коли він піднявся на борт, все врівноважилось))
а на рахунок швидкості тут поки затик, ніяк не можемо спіймати нормальну погоду. Сьогодні було вітряно, але не спокусився народ.
а коли стоїш то не важлива гідродинаміка)) 1 відвідувач подякували Heinz_Adler за цей допис
Виїздили на тижневий "матрас" на Десну. Вітер якщо і був іноді, то співпадав із течиєю, тому основна розважаловка буда - вийти з точки А і повернутись в неї же ж. Якщо на середині річки раптом не ловив штіля, то в принципі, це вдавалось. Навіть самому... приловчився керувати. Хоча без матросів, звісно втрачаєш більше часу на поворот, і, ізза цього, втрачаєш швидкість і "висоту" відносно течії.
На відео споряджений стандартний шлюп, грот-генуя, і додатковий клівер на утлегарі (замість генакера) для прискорення повороту при кермуванні в однині. хоча, він трохи розбалансовує конструкцію, помітно увалюючи носа. Але прийнятно, руль вивозить... був би матрос - не ставив би))
14 Июл 2021 22:04 Administrator писав(ла): Прикольно. А чому не на Дніпрі? І простору більше, і ближче?
на рахунок "ближче" я б не сказав, я на Троєщині, тут Десна ближче, місця для "матраса" козирні. Десна чиста річка, приємна, а дніпро цвіте, і стояти там тиждень з дітьми якось нема бажання. Звісно, на конкретний сейлінг на десу їхать - безглуздя. Хіба що на сплав... 1 відвідувач подякували Heinz_Adler за цей допис
Привет! Если Вы не против разбавлю ваше общество своим присутствием, тем более что видимо мы все соседи! ... Если кому интересно то последнее видео с покатушек с сыном вот:
... всю историю создания лодки можно проследить по видеороликам на моем канале ... некоторым видео уже 4 года.
Если вкратце рассказать то концепция постройки лодки, как многое в этой жизни, рождается в мужском споре. Вот и у меня родилась идея сделать дешево-быстро-эффективно. Дешево и быстро получилось, а вот на эффективность ушли года, много экспериментов и творческих поисков. путь в 1000 ли начинается с первого шага
1 відвідувач подякували Vomisina за цей допис
Взагалі офтоп, але я тільки-но проїжджав по Північному Мості, і бачив Утлюка на його "Бутузіку"
не видки правда ніструя))) але це він))) я поки роздуплився фоткать вже проїхав))
Якщо Віталій не в курсі, це найвідоміший на пострадянському просторі апологет вітрала "крабова клешня" типа як у полінезійців. На троєщині десь живе...
ну і на фордаку його дофіга постів)) оригінальний товариш 1 відвідувач подякували Heinz_Adler за цей допис
Стартували з Балико-Щучинки. Підібрали понеділок (у вихідні рибалки займають ті місця, де ми стаємо на воду), коли буде попутний вітер, щоб вийти на простір. Поки доїхали, зібрали, я відігнав додому машину і повернувся - було 17.00. Ми попутним вітром за 2 години дійшли до піщаного острова, що за 4 км на північний схід від Балико-Щучинки і заночували. Гарне місце, але сильно тхне тухлятиною - валяються дохлі чайки. Кількох ми прикопали, стало краще, але їх там багато. Зараз вони відгніздилися, а на початку літа, думаю, там ставати не можна, бо вони там гніздяться.
На острові
Захід сонця на острові
Чайчині гнізда
Старпом за кермом
Я за кермом
Наступного дня ми рухалися попутним вітром 6 годин. Дійшли майже до Цибліва, де поповнили запаси харчів. Між затокою, що йде до Переяслава і Циблями, багато гарних місць, де можна зупинитися, але тоді вітер був до берега і туди нанесло так багато твані, що аж довелося мити руки питною водою.
Під Циблівим
На третій день ми йшли з боковим вітром на захід 4 години. Зупинилися на правому березі навпроти дамби у гирлі р.Трубіж. Берега там обривисті, але попадаються пляжикі. Ми знайшли гарне місце, але там було багато гадюк.
На правому березі навпроти дамби у гирлі р.Трубіж
На четвертий день ми рухалися з боковим вітром на захід 6 годин. Зупинилися на південь від села Дівички.
Під Дівичкою
На п'ятий день ми стояли на місці, бо до Балико-Щучинки нам залишився один перехід при боковому вітрі. А вітер цілий день був південний і ми б до Балико-Щучинки не наблизилися. Крім того, кілька разів за день ішов дощ.
На шостий день нам обіцяли південно-західний вітер. При такому боковому вітрі ми б дійшли за день до Балико-Щучинки, або до острова, на якому ми зупинилися в першу ніч. Але прогнози по вітру (gismeteo) завжди були дуже неточні. Зранку замість північно-західного, дув південно-західний, тобто проти нас. Води і харчів у нас залишилося на добу. Треба було або поповнити їх в с.Дівички, до якого 8, 3 км, або за день дістатися до Балико-Щучинки чи хоча б до острова. Оскільки ми яхтсмени, а не пішоходи-вантажники, ми вибрали другий варіант. 2 години ми йшли проти вітру. Повернулися на той самий берег, просунувшись менше кілометра в напрямку Балико-Щучинки. Потім настав штиль і ми пару годин чекали вітру.
Вітер обіцяли північно-західний і навіть північний (майже попутний). Але подув західний. Ми пішли під кутом до вітру, щоб потрапити хоча б на острів, але ми його проскочили, не дотягнули десь 500 метрів. І продовжили рухатися до правого берега між Балико-Щучинкою і с.Ходорів. В цей час вітер підсилився десь до 6 м/с. Висота хвилі - до 6о см. (У нас балони 40 см, надводна частина 30 см.) Спочатку я тримав курс 600 до вітру - ми рухалися з максимально потрібним до нас напрямком, але дуже повільно. Добряче бризкало, але човен тримався стійко. Але бачу - сонце сідає і з такою швидкістю ми за світло до берега не дістанемося. І я повернув човен під 900 до вітру. Швидкість значно зросла, але збільшився крен. Сам по собі вітер 6 м/с робить човну незначний крен, але разом із хвилею цей крен виходить більше 300. Я відчув, що ми можемо перекинутися і спустив вітрило, зменшивши його площу вдвічі. Щоб зменшити крен можна було сісти на балон, але тоді він прогинається і сильно забризкується.
Мені б хотілося це зняти на відео, але було не до того. Я слідкував, щоб не пропустити пориву вітру і до сильно високих хвиль повертав носом на 60-450. До берега ми дісталися, коли сонце було на горизонті. Але берег між Балико-Щучинкою і с.Ходорів крутий і жодного пляжу, де можна зупинитися, не було. Закинули якір, але він не тримав - сильні хвилі. Ми знайшли пляжик - серед корчів і каміння, шириною в 2 метри, але над ним нависала 5-ти метрова стіна піску і дерева, що могли обвалитися у будь який момент (хто вважає, що я перебільшую небезпеку забийте "Лебедівка Одеська область обвал"). У цей час вітер перемінився і став північно-західним. Якби це сталося кілька годин тому, ми б вже були в Балико-Щучинці, а тепер цей вітер притискав нас до берега.
По гуглмепс ми визначили, що до входу в затоку біля Балико-Щучинки 3, 5 км. Після заходу сонця вітер трохи вщух, але все одно був великий і проти руху. Рухатися за вітром сенсу не було - на багато кілометрів у той бік - обривистий берег усіяний корчами, поваленими деревами і камінням. Можна було б стати на якір і чекати зміни вітру, але їжа у нас закінчилася, води залишилося на день, не факт що за день вітер зміниться, бо західний вітер - переважний у наших краях, човен сильно хитало і я б не зміг заснути. Ми вирішили рухатися проти вітру на веслах. 3, 5 км без вітру ми, спокійно веслуючи, пройшли б за годину. Але при такому зустрічному вітрі і високій хвилі треба було сильно гребти, щоб помалу рухатися вперед. За 3 години, інтенсивно веслуючи і міняючись, ми пройшли менше 2-х кілометрів. Назустріч нам проїхали місцеві рибалки на моторному човні. Треба було б попросити їх відбуксирувати нас до Балико-Щучинки, але вони пройшли так несподівано, без вогнів, що я протупив. Ми прив'язалися до впалого дерева і стали чекати ранку. Як стало світати, вітер до цього часу трохи ущух, я вирушив далі, але після того, як з'явилося сонце, вітер знову посилився. За 2 години ми дотягли до того місця, де берег засипаний камінням, там ми зістрибнули у воду і потягли човен вздовж берега, турбуючи рибалок, це була неділя і їх було багато. Так ми зайшли у затоку у Балико-Щучинці і через пів години зійшли на берег.
Загалом відпочили непогано.
10 Авг 2021 08:58 Heinz_Adler писав(ла): Як харчувались?
У походах на вечерю і перший сніданок ми їмо пшоняну кашу, зварену на газовій плитці, другий сніданок, обід і полуденик - хліб із маслом (щоб зберігати вершкове масло влітку без холодильника, його треба помістити у банку і залити підсоленою водою) і всяка нездорова їжа з магазину, яку ми ніколи не вживаємо вдома, і якою я заманюю дітей у походи.
10 Авг 2021 08:58 Heinz_Adler писав(ла): я теж хочу на 7 днів!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Так в чому питання? Місце є.
10 Авг 2021 08:58 Heinz_Adler писав(ла): Про такі походи треба окремі фільми знімати!
Якби я почав це робити, Діму Комарова звільнили б. А у нього кредити і молода дружина.
10 Авг 2021 08:58 Heinz_Adler писав(ла): Я ще не виходив на водосховища, як з хвилею човник себе поводить?
Нормально, все витримало. У мене румпель більше метра і утримувати його при сильному вітрі і високій хвилі при боковому вітрі важко. У Вас на відео румпель дуже маленький, мабуть і стерно маленьке, але при сильному боковому вітрі утримати його буде важко.
10 Авг 2021 08:58 Heinz_Adler писав(ла): Є вайбер? давайте заведемо групу? запросим туди капітанів з якими я ото регату регатив)) будемо координуватись
11 Авг 2021 09:39 Vomisina писав(ла): Привет! Если Вы не против разбавлю ваше общество своим присутствием, тем более что видимо мы все соседи! ... Если кому интересно то последнее видео с покатушек с сыном вот:
"Нормально, все витримало. У мене румпель більше метра і утримувати його при сильному вітрі і високій хвилі при боковому вітрі важко. У Вас на відео румпель дуже маленький, мабуть і стерно маленьке, але при сильному боковому вітрі утримати його буде важко."
Стерно в мене достатньо велике, просто воно майже не має важіля.
відео давнє, але дає уявлення...
підозрюю що оскільки можу регулювати кут атаки грота і частково генуї, збалансувати стерно мені простіше. у всякому випадку поки я не відчував проблем з цим, хоча ловив пориви достойні.
9 Авг 2021 20:20 Administrator писав(ла): СУПЕР! Вас там ціла армада!
Гукайте, може і я приєднаюся.
Как правильно гукать? У нас есть группа в вайбере для оперативности гукания ... не хотите присоединиться? ... если есть желание можете мне написать 0973147253 Александр (Vomisina) путь в 1000 ли начинается с первого шага