Поделиться:
Форум Дом в деревне Добавить в Избранное   Форум Помещик.com Сделать Стартовой  

    Здравствуйте! Для доступа ко всем сервисам, пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.







  Помещик.com » Форум » Жизнь в деревне » Стaтья: Парус на надувной лодке

 Ответить   Создать тему   Создать статью   Создать опрос   Создать встречу   Подписаться   Печатать 
Автор

Стaтья: Парус на надувной лодке


Administrator

Телешовка



Сообщений: 1073
Важных: 84
Анкета
Веб-сайт
Письмо

Парус на надувной лодке
Видео:








09.03.2019 г.


Рейтинг: 10.00, Голосов: 3.
Оцените статью:   10 - наивысший балл

 
9 Мар 2019 18:24
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Heinz_Adler
Киев

Сообщений: 1
Анкета
Письмо

Наскільки я зрозумів, Віталій, Ви і є хазяїном сайта і це все ваші статті і форуми)

Хотів подякувати за ідею вітрильного швертбота. Скориставшись Вашими порадами зробив аналог на свому човнику. Завтра збираюсь випробовувати)



в квартирі на 10му поверху достатньо складно робити те, що на Вашому подвіррі робиться на ура, але щось вийшло)

1 пользователь выразил(и) благодарность Heinz_Adler за это сообщение
 
16 Июл 2020 13:35
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Administrator

Телешовка



Сообщений: 1070
Важных: 8
Анкета
Веб-сайт
Письмо

Круто! Бачу, все у Вас дуже акуратно.

Попутного вітру і хай щастить!

Напишіть про враження.






 
16 Июл 2020 22:50
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Heinz_Adler
Киев

Сообщений: 2
Анкета
Письмо




Було весело. Вчора був повний штиль, і мені вдалося тільки зібрати докупи те що в кватирі зробити не було змоги.

Випробування проводив на Десні під Києвом.

виявив деякі конструктивні недоліки. Н а відміну від Вашої оснастки в мене більш любительський варіант, на вітрило я використав два старих намети. Тому карман на щоглу робити не став, зробив люверси і гнучкі хомути навколо щогли.

з'ясувалось що є проблеми з підйомом грота. Порішаю.

Зате блочно-пружинна система керування клівером виявилась дуже зручною.

Зараз фоток окремих вузлів я не робив, можу потім поділитись



Зранку піднявся вітерець 1-2 м/с, іноді зміцнювався до 3.

І випробування почались. Ход достатньо швидкий, шверти тримають курс, але нам не дуже повезло, напрям вітру точно співпав з напрямом течії, і вилавірувати проти вітру і течії нам не вдавалось. Але отримали задоволення і досвід, знаю що доробити.

1 пользователь выразил(и) благодарность Heinz_Adler за это сообщение
 
18 Июл 2020 22:21
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Administrator

Телешовка



Сообщений: 1071
Важных: 8
Анкета
Веб-сайт
Письмо

Круто! Дуже приємно зустріти однодумця!

Ми коли виїжджаємо з вітрилом, підбираємо день, щоб був вітер потрібної сили і напрямку.

На Десні з вітрилом важко: і вузенька вона, і напрямок сильно змінює. Краще вже на Дніпрі або на водосховищі.




 
18 Июл 2020 23:50
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Heinz_Adler
Киев

Сообщений: 3
Анкета
Письмо

Виїздив на тижневі випробування, отримав досвід, і поле для доопрацювання.

Як з'ясувалось, моя конструкція більш канонічна ніж ваша, майже «бермудський шлюп», що дає і деякі переваги, і деякі складнощі.

По-перше, оскільки щогла достатньо близько до центра маси, то при спробі спіймати вітер одним гротом, стоячи в левентіку, є великий шанс поплисти задом, як втративший керування плот. І тоді доводиться довертати веслом, розганятися і виходити на вірний курс. Правда, тут може допомогти клівер, якщо йдеш не сам, то швидко поставлене допоміжне вітрило легко завалює судно під вітер, а далі вже вмикається грот.

Ще один неприємний момент, грот навантаження на щоглу дає пропорційне, тому майже безпечний, клівер, натомість, має тільки одну точку прикладання сили. На самій верхівці , що, звісно, призводить до перевантаження верхньої частини щогли. Так сталося, що мені не вдалося в першій версії дістати потрібного діаметра дюраль, і верхівка моя тимчасово зроблена з простого алюмінію. Це, звісно, призвело до того, що при боковому пориві 6-7 М/С і піднятому клівері верхівка щогли ганебно зігнулася)

Це не стало для мене несподіванкою, за 20 хвилин ситуацію я виправив, прийнявши рішення при сильному вітрі з клівером бути обережніше, принаймні доки не заміню деталь.
Щоглу я зробив три сегментною, з труб 40, 35 і (тимчасово 25мм, буду міняти на Д16Т 28х3)
Оскільки навантаження «на розрив» щогла не несе, я вирішив мінімізувати час на складання-розкладання конструкції, зробивши штиковий розріз. Вставив, провернув, і забув. Закріпив вантами на карабінах.

Далі, як з’ясувалось, двох бічних вант не вистачає, сильні навантаження, тому я збільшив їх кількість до 4 бокових і однієї носової, закріпивши її за край бушприта. Передні бічні ванти я закріпив за передню частину кронштейна кріплення шверта, тому отримав два бонуси, по-перше збільшив кут між вантою і щоглою, що додає горизонтальну складову сили протидії вітру, по-друге отримав невеличкий важіль, який автоматично заглиблює шверти тим сильніше, чим сильніше навантаження на ванту. Тобто чим сильніше вітер. )
На другий день випробувань я вже більш менш навчився самотужки керувати обома вітрилами, хоча якщо є «матрос», стає легше і веселіше) дружина вподобала клівер, і ми достатньо успішно зробили декілька рейдів.

Якось не було натхнення наробити фоток саме вузлів і конструкційних рішень, дійдуть руки - зроблю.

Доречі, відео ми знімали) але як його вставити сюди - не зрозумів)



1 пользователь выразил(и) благодарность Heinz_Adler за это сообщение
 
21 Авг 2020 14:49
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 
 

Administrator

Телешовка



Сообщений: 1072
Важных: 8
Анкета
Веб-сайт
Письмо

Красиві получилися вітрила, класичні.

Щоб вставити відео просто встаяляєте в тексті посилання на нього, наприклад:

https://www.youtube.com/watch?v=-Y6s7o2XvXU

посилання перетвориться на відео.



 
22 Авг 2020 00:49
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Heinz_Adler
Киев

Сообщений: 4
Анкета
Письмо

Доброго дня. А підкажіть, яка саме тканина у Вас пішла на вітрило? бо я шукаю оксфорд 600D, і щось нічого такого не знаходжу. Є оксфорд 215 із щільністтю 215 г/м2, і є оксфорд 1680 з щільністтю 570 г/м2. може підкинете посилання на правильну тканину?


31 Авг 2020 13:47 Heinz_Adler сказал(а):
Доброго дня. А підкажіть, яка саме тканина у Вас пішла на вітрило? бо я шукаю оксфорд 600D, і щось нічого такого не знаходжу. Є оксфорд 215 із щільністтю 215 г/м2, і є оксфорд 1680 з щільністтю 570 г/м2. може підкинете посилання на правильну тканину?



ось, знайшов оксфорд 600, але чомусь щільність в неї 210. так і має бути?

https://simax-textile.com.ua/oksford600d/oksford-600d-pu-belyj-210-gsm-745-1

 
31 Авг 2020 13:52
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Administrator

Телешовка



Сообщений: 1073
Важных: 8
Анкета
Веб-сайт
Письмо

31 Авг 2020 13:52 Heinz_Adler сказал(а):
Доброго дня. А підкажіть, яка саме тканина у Вас пішла на вітрило? бо я шукаю оксфорд 600D, і щось нічого такого не знаходжу. Є оксфорд 215 із щільністтю 215 г/м2, і є оксфорд 1680 з щільністтю 570 г/м2. може підкинете посилання на правильну тканину?


ось, знайшов оксфорд 600, але чомусь щільність в неї 210. так і має бути?

https://simax-textile.com.ua/oksford600d/oksford-600d-pu-belyj-210-gsm-745-1


Посилання на нашу не знайшов. Щільність десь така. Наше вітрило - 10 квадратів важить близько 2-х кг.




 
31 Авг 2020 22:16
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 
Сейчас в теме:
 Ответить   Создать тему   Создать статью   Создать опрос   Создать встречу   Подписаться   Печатать 

Помещик.com » Форум » Жизнь в деревне » Стaтья: Парус на надувной лодке

Форма для быстрого ответа


  Полная форма для ответа »
Время на форуме: 19 Сен 2020 19:17

© 2009-2018 Виталий и Валерия Воробьевы. Администратор