Поделиться:
Форум Дом в деревне Добавить в Избранное   Форум Помещик.com Сделать Стартовой  

    Здравствуйте! Для доступа ко всем сервисам, пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.







  Помещик.com » Форум » Жизнь в деревне » Стaтья: Парус на надувной лодке

 Ответить   Создать тему   Создать статью   Создать опрос   Создать встречу   Подписаться   Печатать 
Автор

Стaтья: Парус на надувной лодке


Administrator

Телешовка



Сообщений: 1073
Важных: 84
Анкета
Веб-сайт
Письмо

Парус на надувной лодке
Видео:








09.03.2019 г.


Рейтинг: 10.00, Голосов: 3.
Оцените статью:   10 - наивысший балл

 
9 Мар 2019 18:24
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Heinz_Adler
Киев

Сообщений: 1
Анкета
Письмо

Наскільки я зрозумів, Віталій, Ви і є хазяїном сайта і це все ваші статті і форуми)

Хотів подякувати за ідею вітрильного швертбота. Скориставшись Вашими порадами зробив аналог на свому човнику. Завтра збираюсь випробовувати)



в квартирі на 10му поверху достатньо складно робити те, що на Вашому подвіррі робиться на ура, але щось вийшло)

1 пользователь выразил(и) благодарность Heinz_Adler за это сообщение
 
16 Июл 2020 13:35
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Administrator

Телешовка



Сообщений: 1070
Важных: 8
Анкета
Веб-сайт
Письмо

Круто! Бачу, все у Вас дуже акуратно.

Попутного вітру і хай щастить!

Напишіть про враження.






 
16 Июл 2020 22:50
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Heinz_Adler
Киев

Сообщений: 2
Анкета
Письмо




Було весело. Вчора був повний штиль, і мені вдалося тільки зібрати докупи те що в кватирі зробити не було змоги.

Випробування проводив на Десні під Києвом.

виявив деякі конструктивні недоліки. Н а відміну від Вашої оснастки в мене більш любительський варіант, на вітрило я використав два старих намети. Тому карман на щоглу робити не став, зробив люверси і гнучкі хомути навколо щогли.

з'ясувалось що є проблеми з підйомом грота. Порішаю.

Зате блочно-пружинна система керування клівером виявилась дуже зручною.

Зараз фоток окремих вузлів я не робив, можу потім поділитись



Зранку піднявся вітерець 1-2 м/с, іноді зміцнювався до 3.

І випробування почались. Ход достатньо швидкий, шверти тримають курс, але нам не дуже повезло, напрям вітру точно співпав з напрямом течії, і вилавірувати проти вітру і течії нам не вдавалось. Але отримали задоволення і досвід, знаю що доробити.

1 пользователь выразил(и) благодарность Heinz_Adler за это сообщение
 
18 Июл 2020 22:21
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Administrator

Телешовка



Сообщений: 1071
Важных: 8
Анкета
Веб-сайт
Письмо

Круто! Дуже приємно зустріти однодумця!

Ми коли виїжджаємо з вітрилом, підбираємо день, щоб був вітер потрібної сили і напрямку.

На Десні з вітрилом важко: і вузенька вона, і напрямок сильно змінює. Краще вже на Дніпрі або на водосховищі.




 
18 Июл 2020 23:50
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Heinz_Adler
Киев

Сообщений: 3
Анкета
Письмо

Виїздив на тижневі випробування, отримав досвід, і поле для доопрацювання.

Як з'ясувалось, моя конструкція більш канонічна ніж ваша, майже «бермудський шлюп», що дає і деякі переваги, і деякі складнощі.

По-перше, оскільки щогла достатньо близько до центра маси, то при спробі спіймати вітер одним гротом, стоячи в левентіку, є великий шанс поплисти задом, як втративший керування плот. І тоді доводиться довертати веслом, розганятися і виходити на вірний курс. Правда, тут може допомогти клівер, якщо йдеш не сам, то швидко поставлене допоміжне вітрило легко завалює судно під вітер, а далі вже вмикається грот.

Ще один неприємний момент, грот навантаження на щоглу дає пропорційне, тому майже безпечний, клівер, натомість, має тільки одну точку прикладання сили. На самій верхівці , що, звісно, призводить до перевантаження верхньої частини щогли. Так сталося, що мені не вдалося в першій версії дістати потрібного діаметра дюраль, і верхівка моя тимчасово зроблена з простого алюмінію. Це, звісно, призвело до того, що при боковому пориві 6-7 М/С і піднятому клівері верхівка щогли ганебно зігнулася)

Це не стало для мене несподіванкою, за 20 хвилин ситуацію я виправив, прийнявши рішення при сильному вітрі з клівером бути обережніше, принаймні доки не заміню деталь.
Щоглу я зробив три сегментною, з труб 40, 35 і (тимчасово 25мм, буду міняти на Д16Т 28х3)
Оскільки навантаження «на розрив» щогла не несе, я вирішив мінімізувати час на складання-розкладання конструкції, зробивши штиковий розріз. Вставив, провернув, і забув. Закріпив вантами на карабінах.

Далі, як з’ясувалось, двох бічних вант не вистачає, сильні навантаження, тому я збільшив їх кількість до 4 бокових і однієї носової, закріпивши її за край бушприта. Передні бічні ванти я закріпив за передню частину кронштейна кріплення шверта, тому отримав два бонуси, по-перше збільшив кут між вантою і щоглою, що додає горизонтальну складову сили протидії вітру, по-друге отримав невеличкий важіль, який автоматично заглиблює шверти тим сильніше, чим сильніше навантаження на ванту. Тобто чим сильніше вітер. )
На другий день випробувань я вже більш менш навчився самотужки керувати обома вітрилами, хоча якщо є «матрос», стає легше і веселіше) дружина вподобала клівер, і ми достатньо успішно зробили декілька рейдів.

Якось не було натхнення наробити фоток саме вузлів і конструкційних рішень, дійдуть руки - зроблю.

Доречі, відео ми знімали) але як його вставити сюди - не зрозумів)



1 пользователь выразил(и) благодарность Heinz_Adler за это сообщение
 
21 Авг 2020 14:49
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 
 

Administrator

Телешовка



Сообщений: 1072
Важных: 8
Анкета
Веб-сайт
Письмо

Красиві получилися вітрила, класичні.

Щоб вставити відео просто встаяляєте в тексті посилання на нього, наприклад:

https://www.youtube.com/watch?v=-Y6s7o2XvXU

посилання перетвориться на відео.



 
22 Авг 2020 00:49
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Heinz_Adler
Киев

Сообщений: 4
Анкета
Письмо

Доброго дня. А підкажіть, яка саме тканина у Вас пішла на вітрило? бо я шукаю оксфорд 600D, і щось нічого такого не знаходжу. Є оксфорд 215 із щільністтю 215 г/м2, і є оксфорд 1680 з щільністтю 570 г/м2. може підкинете посилання на правильну тканину?


31 Авг 2020 13:47 Heinz_Adler сказал(а):
Доброго дня. А підкажіть, яка саме тканина у Вас пішла на вітрило? бо я шукаю оксфорд 600D, і щось нічого такого не знаходжу. Є оксфорд 215 із щільністтю 215 г/м2, і є оксфорд 1680 з щільністтю 570 г/м2. може підкинете посилання на правильну тканину?



ось, знайшов оксфорд 600, але чомусь щільність в неї 210. так і має бути?

https://simax-textile.com.ua/oksford600d/oksford-600d-pu-belyj-210-gsm-745-1

 
31 Авг 2020 13:52
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Administrator

Телешовка



Сообщений: 1073
Важных: 8
Анкета
Веб-сайт
Письмо

31 Авг 2020 13:52 Heinz_Adler сказал(а):
Доброго дня. А підкажіть, яка саме тканина у Вас пішла на вітрило? бо я шукаю оксфорд 600D, і щось нічого такого не знаходжу. Є оксфорд 215 із щільністтю 215 г/м2, і є оксфорд 1680 з щільністтю 570 г/м2. може підкинете посилання на правильну тканину?


ось, знайшов оксфорд 600, але чомусь щільність в неї 210. так і має бути?

https://simax-textile.com.ua/oksford600d/oksford-600d-pu-belyj-210-gsm-745-1


Посилання на нашу не знайшов. Щільність десь така. Наше вітрило - 10 квадратів важить близько 2-х кг.




 
31 Авг 2020 22:16
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Heinz_Adler
Киев

Сообщений: 5
Анкета
Письмо

Довго допилював напильником свій корвет, наразі почало щось вимальовуватись.




По перше, як я і казав, довелось замінити топовий сегмент щогли. Поставив д16Т 28х3.

Топ щогли з карспицею

Для надання додаткової жорсткості на топ щогли поставив карспицю. Це дало можливість зробити більш жорстку конструкцію фермового типу.

Загальний вигляд



Розтягнув на комбінованих вантах щоглу, використовуючи талрепи з можливістю гнучгого налаштування натягу.
закріпив їх за переднє вухо кріплення площини шверца, що призвдодить до того, що чим більше навантаження на ванті, тим більше зусилля заглиблює шверц у воду.
кріплення вант на шверци

Ванти скомбінував з сталевого троса, і капронового шнура, який в разі неприємностей з тросом прийме на себе навантаження і дасть змогу без поламки щогли спустити вітрило і замінити пошкоджену ванту.

комбінована ванта



Виготовив з велосипедної втулки і дисків від вінчестерів закрутку стакселя, зробив верхній вертлюг з опopнoго підшипника і водопровідних перехідників.

Закрутка з вертлюгом

Зробив форштаг з дуже слабоскручуваного троса, закріпив на ньому вітрило.



Наклеїв на кормову частину п’ятаки з гайками М10, придбав ручки від нош на блохо ринку, і зробив з них
кормовий винос, для того щоб зробити можливість натягувати бакштаги під таким кутом, щоб не чепляючись за них відпрацьовував гротагік і гафель.

додатково укріпив винос за допомогою ременів навколо булів. щоб зусилля на крайньому кріпленні не виривало гайку із п'ятака

винос Винос із прототипом багажника) і процес монтажа щогли

Також на комовому виносі запланував зробити багажника. Навіть випробував прототип з наметового дна (сам намет пішов в свій час на пошив грота)

Винос

Ну, і в принципі результат вже більш менш починає скидатись на щось, що має право на життя)





шверци і ванти

Тут навіть видно прототип спінакер-гіка, який ми випробовували на повних курсах, щоб поставити "метелика". Пустощі звісно, але прикольно)

Ну і летить кораблік досить пристойно.








Наступним кроком буде пошиття людських вітрил. Першим думаю пошити геную квадратів на 5, бо те, що зараз типу клівер з площею меньше ніж півтора квадрата, має форму фіг знає чого і пузатість генакера, що звісно не дає плюшок на гострих курсах)

потім і до грота доберусь)


2 пользователя выразил(и) благодарность Heinz_Adler за это сообщение
 
4 Окт 2020 12:46
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Administrator

Телешовка



Сообщений: 1074
Важных: 8
Анкета
Веб-сайт
Письмо

4 Окт 2020 12:46 Heinz_Adler сказал(а):
Довго допилював напильником свій корвет, наразі почало щось вимальовуватись.


ВСЕ СУПЕР! Видно майстра по роботі!
Особливий респект вашій команді. Мої хлопці вирушають у подорож на човні тільки після умовлянь, не кажучи вже про дівчат.

По відео видно, що швидкість пристойна. Ви не міряли швидкість?
Під яким мінімальним кутом до вітри ходить Ваш корвет?




 
4 Окт 2020 23:01
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 

Heinz_Adler
Киев

Сообщений: 6
Анкета
Письмо

Наскільки я можу зрозуміти, йти можна градусів під 45-50 відносно вимпельного вітру. Наскільки реально в цей час зносить дрейфом - виміряти важко. Все залежить від швидкості вітру. Причому, як мені здалося, чим сильніший і рівніший вітер, тим крутіше можна йти. (в розумних межах, звісно.)

В мене дуже пузаті вітрила, щоб можна було реально ходити круто. Пошию геную - подивимось))

А відносно швидкості, мені здалося по відчуттям кілометрів 20 -25 на годину розганяється при правильному вітрі. Точно не заміряв. Мабуть наступного разу спробуємо якімось жпсом поміряти

1 пользователь выразил(и) благодарность Heinz_Adler за это сообщение
 
4 Окт 2020 23:20
 Ответить   Изменить   Поблагодарить   Не согласиться   Сообщить модератору   Ссылка 
 
Сейчас в теме:
 Ответить   Создать тему   Создать статью   Создать опрос   Создать встречу   Подписаться   Печатать 

Помещик.com » Форум » Жизнь в деревне » Стaтья: Парус на надувной лодке

Форма для быстрого ответа


  Полная форма для ответа »
Время на форуме: 26 Окт 2020 17:44

© 2009-2018 Виталий и Валерия Воробьевы. Администратор