Лера, а ваши куры так и ночуют на улице? Или загоняете в курятник? У вас лисы водятся?
И про работу вопрос: удобнее дома несомненно, а в ателье можно будет заработать нормальную зарплату? Интересно просто. Во всяком случае в любой момент, если захочешь, тебя туда возьмут. Вдруг вожжа какая-то случится Завжди має бути план "Б". Б -- бар.
21 Мая 2016 20:13 ajshja писав(ла): Лера, а ваши куры так и ночуют на улице? Или загоняете в курятник? У вас лисы водятся?
Ночуют да, на улице.
Лисы у нас водятся, но в эту клетку им не забраться
И про работу вопрос: удобнее дома несомненно, а в ателье можно будет заработать нормальную зарплату? Интересно просто. Во всяком случае в любой момент, если захочешь, тебя туда возьмут. Вдруг вожжа какая-то случится
Я думаю, что заработать больше там не получится, т.к. надо будет еще платить аренду хозяину. А тут у меня все свое, и я работаю только на себя. Единственное, что у меня мало места и дети кругом, и поэтому работать неудобно.
Разве что с утра до ночи пахать, брать работу еще в интернете, и шить еще что-то на продажу дополнительно, пользуясь оборудованием и площадью. Но это не мой вариант, у меня самый ценный ресурс - время.
26 Сен 2016 17:42 Montreal писав(ла): Дякую за сторінку з підручниками. Цікаво порівняти програми.
Ну то й як?
Правду кажучи, у нас з цього року серйозно змінилася програма початкової школи, дещо спростили, але підручники там ще, мабуть, за старою програмою. Начебто далі збираються реформувати середню школу.
Правду кажучи, у нас з цього року серйозно змінилася програма початкової школи, дещо спростили, але підручники там ще, мабуть, за старою програмою. Начебто далі збираються реформувати середню школу.
А який рівень вчителів? Може десь про це вже йшлося, то кинь посилання, будь ласка.
27 Сен 2016 18:35 Montreal писав(ла): А який рівень вчителів? Може десь про це вже йшлося, то кинь посилання, будь ласка.
Я не дуже зрозуміла питання про рівень вчителів.
Рівень вчителів конкретно в нашій школі? Не дуже високий. Физика та інформатика зараз непогано, молоду вчительку взяли, минулого року кілька учнів щось там позаймали на районних олімпіадах.
Українська теж більш-менш.
А решта - так собі.
28 Сен 2016 00:35 Anfisa писав(ла): Я не дуже зрозуміла питання про рівень вчителів.
Рівень вчителів конкретно в нашій школі? Не дуже високий. Физика та інформатика зараз непогано, молоду вчительку взяли, минулого року кілька учнів щось там позаймали на районних олімпіадах.
Українська теж більш-менш.
А решта - так собі.
Головне що джентельменьський набір є - мова, фiзика та інформатика A математика?
Може зарано питати, але як ви бачите майбутнє своїх дітей? В місті чи на селі?
28 Сен 2016 15:29 Montreal писав(ла): Головне що джентельменьський набір є - мова, фiзика та інформатика A математика?
Математика теж так собі, ну, тобто, звичайна вчителька в нас, але з математикою простіше, це ж не вища математика, тут можно й по підручниках розібратися, навіть якщо предмет викладається не дуже цікаво і вчитель не ставить планку високо.
От англійська - це взагалі жах, яле я не школу навіть не сподіваюсь в цьому питанні.
Но тут ще постає питання взагалі неефективної системи освіти в більшості наших шкіл. От наприклад, коли старший хворіє, я займаюсь з ним сама, з тою ж математикою, я вимагаю, щоб він розв'язував усі завдання підряд з підручника, нехай хоч усно, навіть дозволяю в окремих випадках користуватися калькулятором, особливо коли важливо зрозуміти якусь тему, не пов'язану з усним рахунком, просто щоб процес тривав швидше, і щоб він не відволікався саме від цієї теми на ручний підрахунок. Ну 1-2 завдання кажу написати і оформити, щоб взагалі не забув, як це робиться. І наші заняття проходять значно ефективніше.
Але в школі таке часто неможливо, оскільки рівень учнів різний і вчитель завжди орієнтується на найслабших учнів, а для того, щоб вести "сеанс одночасної гри" і паралельно давати навантаження і для більш сильних учнів, треба бути гарним вчителем.
В школі вони встигають зробити ті самі 1-2 завдання, довго все пишуть, чекають, поки всі роблять і т.п.
Я думала про домашнє навчання, але я боюсь, що ми не потягнемо, оскільки 90% сил та часу витричається на мотивацію, а не на сам процес.
Може зарано питати, але як ви бачите майбутнє своїх дітей? В місті чи на селі?
Я не знаю, життя таке непередбачуване.
Орієнтуємо дітей на те, що треба поступати до вишу, вчитися, і що потім вони зможуть самі обирати, чим займатися і де жити.
Хоча зараз я особисто навіть не впевнена в необхідності вчитися десь в інституті, тобто так, як вчилися колись ми - їхати в місто, поступати і 5 років вчитися, потім отримати корочку, а потім шукати роботу.
Зараз набагато більше можливостей для отримання освіти - купа безкоштовних и платних курсів онлайн. Головне - системний підхід, а не просто насмикати усяких знань звідусюди.
Хоча у нас корочка все ще залишається пропуском у дорослий світ, навіть якщо ти ту корочку купив.
Єдине, що неодмінно може дати хороший вуз, - тусовку людей, які навчають, навчаються хочуть навчатися.
3 Окт 2016 15:35 Montreal писав(ла): Спілкування не знайдеш на селі в такому обсязі як може дати виш. А скільки часу від вас до, наприклад, Шевченка чи КПІ добиратися?
Машиною: 1, 5-2 години.
Маршруткою: 2, 5-3 години.
Выключите телевизор и почитайте Украинскую правду. Но если вместо мозгов вата - это бесполезно
От тли, не знаю как на деревьях, но на огороде с капустой и помидорами от фитофторы супер помогает (испробовано)молочная сыворотка 1, 5 литра на ведро воды и 10-15 капель йода! 2 відвідувача подякували Anyutka за цей допис